פרוייקט התרחבות התודעה

הפרוייקט מזמין את הקוראים להיפתח למרחבים נוספים של ידיעה וחוויה. מטרת התכנים היא לקדם באופן ישיר ופתוח את האפשרות של אנשים רבים להיפתח למרחבים אלו ולחוש אותם.
מדובר בחיבור רב עוצמה ומיטיב עם מרחבי ידע וחוויה שאנשים מכנים אינטואיציה או ידיעה עמוקה, או כוח עליון שמכוון אותם ושומר עליהם.
במסורות דתיות ורוחניות שונות, מרחבי ידיעה אלו מוכרים וישנן אף דרכים ייעודיות להתחבר אליהם ולהיעזר בהם. במסורת היהודית, למשל, מרחבים אלו באו לידי ביטוי בנבואה ובבני הנביאים שלמדו להתנבא, בחסידות שהזמינה חיבור אישי של אנשים למרחבים מקודשים של התעלות ולשיחה עם יישויות לא גשמיות, ובקבלה, תורת הנסתר היהודית שהזמינה יודעי חן להיפתח למרחבים אלו.
בעשורים האחרונים הלך וגאה הגל של חיפוש אחר הרחבת התודעה וחוויות רוחניות שתומכות ומקדמות התפתחות אישית רוחנית כבודדים וקבוצות. נראה שהתקופה הנוכחית, ובעיקר לאחר תחילת משבר הקורונה, מאפשרת תהליכים מואצים יותר ופשוטים יותר בהשוואה לתקופות היסטוריות אחרות, כדי  "להעלות תדר" ולהרחיב את התודעה.
במסגרת החזון של המרכז לחקר וטיפוח רוח האדם אנחנו שואפים שהממד הרוחני בקיום האנושי יהפוך לגיטימי ונגיש, ישולב באקדמיה ובכל תחומי החיים, ושתרומתו לחיים מיטיבים ולמימוש הפוטנציאל הטמון בכל אדם תגדל ותתרחב.
בתכנים מידע עדכני מחקרי על הנושא וכן ראיונות והכרות עם אנשי שדה ויישום מקצועיים ובעלי ניסיון. אנשים אלו מתמקדים בהוראה וטיפוח היכולת של אנשים ליצור קשר עם המקור הרוחני בתוכם ועם מרחבי ידיעה נוספים שהם מעבר לנו שמאפשרים הרחבת התודעה.

הרצאות

ראיונות והכרות עם אנשי שדה ויישום מקצועיים

מחקר והגות

כנסים

ד"ר קרן צרפתי בשיחה מיוחדת על אפשרויות הטיפול והריפוי הגלומות בחומרים משני התודעה ובמחקרים הרבים שכבר נעשו ועדיין נעשים עם תוצאות פורצות דרך.

תקשורת מקרבת | דני מקורי
פודקאסט מעמיק הכולל 12 פרקים בהם דני עושה היכרות עם הגישה של תקשורת מקרבת תוך מתן דוגמאות מחיי היום-יום מסיטואציות שונות, עונה על שאלות, ונותן תרגילים.

פרופסור-עפרה-מייזלס-835x1024

פרופ' עפרה מייזלס

המרכז לחקר וטיפוח רוח האדם אוניברסיטת חיפה
אביבה ברקוביץ אוחנה

ד"ר אביבה ברקוביץ' אוחנה

אוניברסיטת חיפה
rrlxmetniad6i7ablnsu

ד"ר תומר פרסיקו

אוניברסיטת קליפורניה
Pninit-Russo-Netzer

ד"ר פנינית רוסו-נצר

אוניברסיטת תל-אביב, המכללה האקדמית אחווה
קרן צרפתי

ד"ר קרן צרפתי

מכון האקומי
תמונת-פרופיל-שירי-1-2020

שירי אביאל

המרכז למנהיגות קשובה
דר ליאורה בירנבאום

ד"ר ליאורה בירנבאום

פרופ עודד מימון 2

פרופ' עודד מימון

ראש קתדרת אורקל אוניברסיטת תל אביב
הילה קוקו

הילה וקסלר

נורית אלדר2

נורית אלדר

4 (756)

דורית יעקובי

תמי גולדשטיין1

תמי גולשטיין

אני

דורית ישראל

עמית אתר

עמית קדם

אורי-לשמן

ד"ר אורי לשמן

ליאת צוקר

ליאת צוקר

אמיר פריימן

עמיר פריימן

לייה עיגול

ד"ר לייה נאור

ג'אבר ח

ג'אבר חביש

1437

חגית בן-שחר

דני

דני מקורי

חגית ליפשיץ

חגית ליפשיץ