Mindfully Wise Leadership The Secret of Today's Leaders | Keren Tsuk PhD

הספר מנגיש שילוב מעמיק של תאוריות, כלים פרקטיים ודוגמאות מארגונים גלובאליים, ומראה כיצד ניתן לשגשג בעולם שנמצא בשינוי מתמיד. כפי שד"ר טל בן שחר כתב  "בעוד שהזמן הנכון הוא תמיד עכשיו, זהו זמן חשוב במיוחד למנהיגות קשובה. הספר מספק מצפן, הנחוץ מאד למנהיגים, המנסים לנווט במציאות המורכבת של העולם המודרני"

ד”ר קרן צוק  היא יועצת ומובילת דעה במנהיגות במאה ה 21. היא מרצה בארץ ובעולם בנושא של מנהיגות מודעת. היא מרצה בכנסים גלובליים ובאוניברסיטאות ברחבי העולם, וכן לימדה בקורסים של תארים מתקדמים באוניברסיטת הפוליטכנית בהונג קונג, בלהב פיתוח מנהלים באוניברסיטת תל אביב, ובהכשרת מנהלים בבין תחומי. ד”ר קרן צוק היא המייסדת של וייזדום טו ליד, המתמחה בפיתוח הנהלות בכירות ובמנהיגות. קרן מביאה איתה 20 שנות ניסיון של ליווי מנהלים וארגונים בתהליכי שינוי וצמיחה. היא מלווה חברות וצוותי ניהול בכירים בדרכם למימוש הפוטנציאל שלהם ולהתחברות לחוכמה הפנימית שבתוכם, באמצעות שימוש במגוון כלים מעולמות המיינדפולנס והמודעות.

ד"ר קרן צוק מספרת על תהליך הוצאת הספר
כאשר סיימתי את הדוקטורט הבנתי שאני אהפוך אותו לספר, מתוך רצון להנגיש את הידע לכלל האוכלוסייה ולא להשאיר אותו אך ורק בין כותלי האקדמיה.
אז לפני מספר שנים, חיכיתי לעיתוי הנכון לעשות זאת.

לפני כשלוש שנים, התחלתי לקבל סימנים מהסביבה שהגיע הזמן לממש החלטה זאת. באחד הכנסים שבהם השתתפתי כמרצה נשאלתי אם כתבתי ספר, קיבלתי המלצות של מכרים וחברים שאחד מהם הוא מורה זן של אחת הסנגות שבהן תרגלתי, שהמליץ לי לכתוב ספר. באותה שיחה עם אותו מורה זן ערב נסיעתי לכנס בסן פרנסיסקו, שעסק במנהיגות החדשה הוא יעץ לי בידידות לחזור מסן פרנסיסקו כשבאמתחתי הוצאה לאור ייעודית לספר.

למוחרת ארזתי את המזוודה לקראת הנסיעה, והכנסתי לתוכה את העותק הקשיח של הדוקטורט שכולל כ- 300 עמודים. עשיתי זאת כאקט התכווננות שמשדר את הרצינות שלי לקדם את כתיבת הספר כפי שייעץ לי חברי. טסתי לכנס, הכנס היה מעניין ומרגש בעבורי. תמיד מרגש אותי לפגוש like minded people שמקדמים את החזון שאני מאמינה בו.

ממש בסיום הכנס בעודנו עדיין ישובים במקומותינו, אמר לנו מנחה הכנס להסתובב אל האדם שיושב לידינו ולעשות איתו תרגיל. הופתעתי לגלות שבת הזוג שלי לתרגיל היא עורכת מקצועית ושההתמחות שלה היא להפוך דוקטורטים לספרי קריאה. מבחינתי היה זה סימן מובהק שעורר בי התרגשות ושמחה והבנה שהגיעה העת לעשות זאת. יותר מכך, אותה עורכת כה התלהבה והייתה נחושה לעזור לי לקדם את הנושא. אומנם לבסוף לא המשכתי לעבוד איתה, אך היא בהחלט היוותה טריגר מבחינתי וסימן להתנעת כתיבת הספר

לאחר שלוש שנים, אני נרגשת ושמחה לשתף שהספר שלי יצא  לאוויר העולם.

 

ניתן לרכוש את הספר ב 30% הנחה ישירות מההוצאה, ולהשתמש בקוד הזה:

RLFANDF30

https://rowman.com/ISBN/9781538156360/Mindfully-Wise-Leadership-The-Secret-of-Today's-Leaders

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print