בעקבות הקול שלי - ספר לילדים ולגדולים מאת: אסנת שיר-וישינסקי וד"ר פנינית רוסו - נצר איורים: שירלי ויסמן

מה זה אומר עבורנו לבטא את הקול שלנו? למה חשוב להכיר את עצמנו ואת קולנו הייחודי כבר מגיל צעיר?

דני מפחד לדבר בכיתה. בכל פעם שהוא מנסה לדבר מול כל הילדים, הקול שלו נעלם ולא יוצאת לו מהפה אף מילה. עצוב ומתוסכל הוא יוצא להרפתקה אשר במהלכה הוא פוגש דמויות חכמות ומשעשעות המבקשות לסייע לו למצוא את קולו. בעולם פנטסטי, עטוף בצבעוניות המופלאה, דני מגלה את חוזקותיו ואת מעלותיו.  

הספר עוסק בתחושת התסכול אותה חשים ילדים רבים כאשר אינם מצליחים להשמיע את קולם בכיתה, ומשקף את האמונה העמוקה בכוחם של סיפורים לגעת בתכנים רגשיים-חברתיים בעולמם של ילדים.
הספר פונה גם להורים, לאנשי טיפול ולאנשי חינוך וכולל גם חלק מיוחד ובו כלים מבוססי מחקר ותיאוריה להורים ולאנשי חינוך, המלווים נושאים מרכזיים בסיפור, במטרה להעניק להם כלים ליצירת שיח משמעותי, המכיר בייחודיותם של כל ילדה וילד ומחזק את יכולתם להשמיע את קולם האותנטי.
"בעקבות הקול שלי" הוא חלק מפרויקט משותף של אסנת שיר-וישינסקי שמגיעה מעולמות היצירה והאומנות, ושל ד"ר פנינית רוסו-נצר, מרצה בכירה וחוקרת בעלת מומחיות בתחום החינוך והחוסן הנפשי. הספר מלווה גם בהרצאה משותפת – "מפגשים בעקבות הקול שלי".

המלצה בעיתון מעריב

מתוך המלצות קוראים:

"ספר מעורר השראה ומרתק. לא רק מעלה נושא מהותי בחיי ילדים אלא גם מציע כלים יישומיים להורים איך ללוות את הילדים במפגש איתו. ספר חשוב שיכול לסייע לילדים, משפחות וכיתות לצמוח ולהתפתח באופן מיטבי." –
ד"ר טל בן שחר – מומחה להתנהגות ארגונית, כותב ומרצה בנושאי פסיכולוגיה חיובית ואושר.

"הספר מחזק את יכולתם של הילדים להביע ולהשמיע את קולם. לאחר שהקראתי את הסיפור לילדים ולילדות דנו בעצות החכמות שעלו מהספר שעוזרות לסייע לנו ילדים ומבוגרים למצוא את הקול שלנו כמו: תרגולי נשימה, להשתמש במעלות ובחוזקות שלנו, "לקפוץ למים", לזקוף את הראש ולחייך.שווה קריאה!" — הילה סופר, מחנכת 

"המסע של הבת שלי, תמיד היה ותמיד יהיה למצוא את הקול שלה בעולם. לכן לא יכולתי שלא להתרגש עד דמעות כשראיתי את הספר הזה. מומלץ בחום רב." – ד"ר תמר פשוט, יזמית חינוך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print