ג'אבר חביש

"המתנה הרוחנית הגדולה ביותר שקיבלתי היא המודעות שלי לאינטואיציה שקיימת בי והיכולת להשאר מחובר אליה גם בבגרותי"

ג'אבר חביש, הוא אחד המאמנים הרוחניים המבוקשים בישראל, עם רשימת מתאמנים ארוכה שכוללת סלבס, מיליונרים ובכירים בהיי-טק, ג'אבר מרצה ומלמד ריפוי רוחני ב- 16 מדינות ברחבי העולם, ומלווה את תוכנית המנטורים של טרשת נפוצה בארץ. ג'אבר מספר שהוא נולד עם מודעות רוחנית, ומאז ומעולם ידע שזה הכשרון שלו. הוא נולד וגדל בכפר הדרוזי ירכא, מחובר למורשת ולערכים, מתאר ילדות במציאות כלכלית מאתגרת וגם אהבה גדולה לבחון ולהסתכל על אנשים, להבין מה עובר עליהם ואיך אפשר לעזור להם. בבית, המשפחה הכירה ביכולות המיוחדות של הילד המחונן אך לא תמיד הרגישו בנוח כשאמר בפומבי דברים רגישים. פעילות ומעורבות חברתית ענפה בקהילה אפשרה לו להתבונן באנשים מקרוב, לדבר ולהביע את מחשבותיו.

עם השנים והצמיחה הרוחנית הגיעה גם ההבנה שהחיבור לנשמת האדם מאפשר לו לקרוא את נשמת האדם שעומד מולו ולתת לו את התשובה או הפתרון המתאים, ואת זה הוא עשה מאז ומתמיד, באופן טבעי וללא מאמץ.

ג'אבר סיים בית ספר בהצטיינות, התגייס לצבא, שרת במערך האלקטרוניקה של חיל האויר, וסיים תואר ראשון במנהל עסקים ומערכות מידע בתוכנית אופק לקצינים מצטיינים. למרות ההצלחה בקריירה הצבאית, וההצטיינות באקדמיה ג'אבר בחר בדרך רוחנית, ובגיל 30 החליט לפרוש מהצבא ולהקים מרכז רוחני. ג'אבר מספר שהוא תמיד ידע שהוא חלק ממעגל האור הגדול שמטרתו להביא לשינוי למציאות טובה יותר, תמיד ידע שיש לו תפקיד בעולם הזה ומגיל צעיר ידע שהייעוד שלו נמצא בעשייה רוחנית, הגברת המודעות והעצמה אישית. ולכן, במקבל לקרירה הצבאית ועם מאמץ רב מגיל 19 ג'אבר למד קורסים ברפואה משלימה והכשרות רוחניות שונות. באוגוסט 2014, לאחר הפרישה מהמערכת הצבאית, ג'אבר הגשים את החלום האישי והקים את מרכז נור בתל אביב – מרכז אנרגטי למודעות והעצמה אישית, רפואה משלימה ואנרגטית, המתמקד ומתמחה בפיתוח אינטואיציה, גילוי הייעוד וחיבור לשורש הנשמה למימוש הפוטנציאל האישי.

"מאיפה אני מקבל את המידע? זה שילוב של אינטואיציה ואומץ, לקחת את האינטואיציה ולהוציא אותה החוצה"

על אינטואיציה ומודל מרכזי האנרגיה

לדברי ג'אבר כולנו נולדים עם אינטואיציה בתוכנו, וככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מאבדים את ההקשבה לקול הפנימי הזה. בכדי להסביר מדוע ואיך זה קורה פיתח ג'אבר את מודל מרכזי האנרגיה המבוסס על תאוריית הצ'אקרות, הכולל את שבעת מרכזי אנרגיה בגוף, שמהם שניים, הצ'אקרה השלישית והשישית משוייכים לאינטואיציה.

לפי המודל, ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מפתחים יותר יצרים, רגשות, ביקורתיות ושיפוטיות, מפתחים את היכולות השכליות שלנו, ובכך מגדילים את האנרגיה שנוצרת בתוכנו במרכזי אנרגיה אלו. לאורך זמן, הגדלת האנרגיה בצ'אקרות אלו יבואו על חשבון מרכזי אנרגיה אחרים ויגרמו לצמצום והשתקה שלהם. ולכן, עם השנים, כשאנחנו נותנים מקום רב ליצרים (צ'אקרה שניה) ולרגשות (צ'אקרה רביעית), זה יבוא על חשבון היכולת שלנו להיות מחוברים לתחושות הבטן שלנו, לאינטואיציה (צ'אקרה שלישית). ובהתאמה, כשהשכל שולט בנו, ואנחנו מפתחים יכולות שכליות (צ'אקרה שביעית), עסוקים בביקורתיות ושיפוטיות (צ'אקרה חמישית), זה יבוא על חשבון יכולת האינטואיציה שלנו לראות למרחקים (צ'אקרה שישית). בכדי שנוכל להתחבר לאינטואיציה שלנו, צריך ללמוד לנטרל את שאר מרכזי האנרגיה בגוף שאינם קשורים לאינטואיציה. בשביל שיהיו תחושות בטן, צריך לצמצם יצרים ורגשות וכך מפנים מקום אנרגטי ומאפשרים לצ'אקרה לעבוד. בשביל שנוכל לתת הכוונה מדוייקת לאנשים צריך להיות בתודעה נקייה משיפוטיות ומחשבות שכלתניות.

בשיטת הלימוד שפיתח, ג'אבר מלמד איך להגדיל את המרווח, איך לצמצם ולנטרל את כל ההפרעות מסביב ולתת במה לשני מרכזי האנרגיה- השלישי והשישי המשוייכים לאינטואיציה. בנוסף, ג'אבר מדגיש את החשיבות של תרגול ופיתוח האמון. כמו כל כישרון, גם אינטואיציה צריכה אימון וככל שמתרגלים ומחדדים את האינטואיציה כך מחדדים ומדייקים את המסרים.

בשנים האחרונות, בנוסף לייעוץ העסקי ולימודי האינטואיציה, ניתן ללמוד במרכז נור גם ריפוי רוחני, המתמקד בהבנת השפעת הרגשות השונים על הגוף הפיזי והיכולת לרפא את עצמנו.

ג'אבר חביש | מרכז נור | כתבה יעל עתיר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print