דורית ישראל - מעגל הלב

" קו המשווה של הקורונה - התקופה הנוכחית היא תקופת מעבר ולכן תעבור. מתי היא תעבור? זה תלוי בכם. זה הזמן להתבונן, להתכוונן ולברוא את המציאות שאתם רוצים - מה שהיה לא יהיה, וזה נכון לכל תחומי החיים - בתחום הפוליטי, הכלכלי, בתחום הרוחני ואפילו מערכת המשפט תשתנה. השינוי יקרה בזכות אנשים שידרשו מכל העוסקים במערכת המשפט להתנהג באנושיות ולהיות בעלי יושרה. מה שהיה לא יהיה, גם אם תמשיכו לעשות את אותם הדברים שעשיתם בעבר לא תקבלו את אותן התוצאות, אתם חייבים לשנות, לתכנן, לבדוק מה מתאים ומה לא, לחשוב, להתכונן ולהכין תוכניות - מה שהיה לא יהיה."

מתוך תקשור קריון על התקופה

דורית, מתקשרת בעברית את היישות "קריון" בפני קהל מאז שנת 2005.  בדרכה האישית עברה שינויים רבים. תחילתה בלימודי תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה רחוקה מאוד ממקומה כיום. לקראת סיום ההתמחות בראית חשבון דורית הבינה שהיא לא מוצאת במקצוע זה את מקומה, עזבה את ההתמחות ולקחה פסק זמן. לאחר שנתיים של שהייה בבית וגידול ילדים, החליטה דורית להגשים חלום ילדות והפכה למורה. דורית לימדה מקצועות ריאלים, הגישה לבגרות במתמטיקה, כלכלה וראיית חשבון. בשביל הנפש וההנאה האישית לימדה ספרות. לאחר תשע שנות הוראה גילתה את יכולת הכתיבה שלה, פרשה מההוראה והפכה לעיתונאית בירחון
"עולם האישה" ולמפיקה ועורכת ב"קול ישראל". בעבודתה כעיתונאית נחשפה לעולם שלא הכירה –
עולם "המיסטיקה". דורית נשלחה לעשות כתבה על "פותחת בקפה" שבעקבותיה העיתון הכפיל את תפוצתו. דורית נשלחה לעשות כתבות נוספות בנושא, הלכה ללמוד רייקי וחייה השתנו. מכאן ואילך החלו חייה להתגלגל במסלול שונה ממה שהורגלה בו, היא התאהבה באנרגיה, גילתה את המדריכים הרוחניים והתחילה לתקשר. 
משנת 2000 עזבה דורית את כל העיסוקים האחרים והתמקדה בדרך שבה נמצאת התשוקה שלה: הוראת קורסי תקשור בארץ ובעולם, הכשרת מורים לתקשור, אירגון וליווי מסעות רוחניים להר שאסטה בקליפורניה ולהוואי שידועה  כ"למוריה" בחוגים רוחניים.

"הבנתי שיש דברים מעבר לנראה לנו, הבנתי שהדברים אינם כפי שהם נראים, ושהמציאות שונה ממה שאנחנו רגילים לחשוב."

במהלך השנים פרסמה דורית 3 ספרי שירה, 11 ספרי ילדים, ספר תיעודי וספרה האחרון – "הנני אשר הנני" הוא ספר הסיפורים והמשלים של קריון בעברית.
זהו אוסף של מיטב המשלים מתוך תקשורים שדורית העבירה במהלך השנים. הספר משמש גם כספר עבודה, ניתן לעשות דמיון מודרך עם המשלים, לנתח את החוויה האישית של כל אחד, לבדוק את ההשפעה, מה אפשר ללמוד ולעשות עם המידע. תרגום של הספר לאנגלית יראה אור בקיץ.

הקשר עם הישות הרוחנית קריון החל בשנת 1998. בעקבות המלצה של אחותה, דורית רכשה את שני ספרי קריון, החיבור לא היה מיידי אבל מאז התאהבה ונשבתה בקסמיה של הישות. כשקראה בספרו.ה הראשון של קריון, על כך שישנם עוד מתקשרים שלו.ה ברחבי העולם, הבינה דורית שגם היא רוצה לתקשר את קריון.  
ואכן – כך עשתה. דורית התחילה לשאול שאלות לגבי דברים שלא היו ברורים לה וגם קיבלה תשובות. בתחילת התקשורת עם קריון, ראתה לנגד עיניה כוכב לבן והבינה שקריון שלח.ה אותו אליה. בהמשך, בעקבות חוויה רוחנית שעברה, הבינה שהכוכב הלבן הוא חלק מהפמליה של קריון. במשך שנים אחדות תקשרה דורית את הכוכב הלבן, חלק מהתקשורים ניתן לקרוא כאן באתר.
בשנת 2003 קיבלה דורית מסר מהכוכב הלבן שעלייה לקיים ערבי תקשור פרונטליים ומאז היא עורכת ערבים כאלה בקביעות.
באותה שנה, קיבלה מסר חשוב נוסף: עליה להתחיל ללמד תקשור. בעזרת הפמליה של קריון, שהתגייסה לעזרתה, בנתה דורית תוכנית ראשונית בת עשרה שיעורים ומאז דורית מלמדת תקשור בקביעות. עם השנים הקורס התפתח וגדל וכיום קורס התקשור מתקיים בזום, כולל 15 שיעורים בהן דורית מלמדת טכניקות תקשור רבות, עבודה עם חלומות, דמיון מודרך, טכניקות ריפוי חניכה ועוד. דורית מדגישה את חשיבות התרגול בתהליך הלמידה. בשנת 2006 בנתה תוכנית לימודים למורים לתקשור והחלה ללמד מתקשרים שרצו להפוך למורים, במטרה להכניס עוד ועוד אנשים למעגל המודעות.
אף על פי שתקשרה ישות מהפמליה של קריון, התשוקה של דורית לתקשר את קריון עצמו.ה בפני קהל רק גדלה והתעצמה עם השנים.
לבסוף בשנת 2005, קיבלה דורית בהתרגשות רבה, מסר מקריון שבערב התקשור הבא היא עומדת לתקשר אותו.ה מאז דורית מתקשרת את קריון באופן קבוע בערבי תקשור. ומאז 2008 דורית מתקשרת את קריון גם בתקשורים אישיים לאנשים. לקריאת תקשורי קריון מוזמנים להכנס לאתר.
בשנת 2019 נתבקשה דורית על ידי קריון לערוך תוכנית להכשרת שליחי אור. בתוכנית חוויתית זו ניתנים כלים לשליחי האור איך לעבוד עם האור שלהם בדרכים שונות, מועברות טכניקות מיוחדות לשליחת אור, נלמדים תרגילים לגוף ומועבר ידע.

" תקשור הוא כלי שימושי בחיים - כל אחד הוא מתקשר גם אם הוא לא קורא לזה כך. כל אינטואיציה, ידיעה פנימית, כל סוג של השראה או חלום הוא תקשור."

מסעות וטקסים

דורית מארגנת ומלווה מסעות רוחניים.
המסע הביתה להוואי ("למוריה") – פסגות ההרים שהפכו לאיי הוואי, מהווים את יבשת למוריה לדברי דורית, שבה, על פי קריון, החלה להתקיים האנושות המודרנית. הוואי – למוריה, היא גן עדן של כוחות רוחניים ותדרים עוצמתיים. המסע עורך 14 יום, בהם צועדים בנתיב בריאת למוריה,  מתחברים אל המסורת, עורכים טקסים לפי מסורת הוואי והאבות הקדמונים, שרים את המזמורים הקדומים, עורכים מדיטציות ותקשורים. בפברואר 2014 ערכה דורית לראשונה מסע רוחני להוואי. בשנת 2016 ביקש.ה קריון מדורית להקים בארץ קבוצות של אחוות הנשים הלמוריאניות. בלמוריה היתה הובלה ואנרגיה נשית, במפגשים אלה קריון מעביר.ה ידע רב ומסרים לנשים בתקשורים בלשון נקבה, הנשים בקבוצה עורכות טקסים, רוקדות וחיות על פי החיים בלמוריה.

מסע להר שאסטה – הר שאסטה שבצפון קליפורניה, ארה"ב, הינו הר געש כבוי המתנשא לגובה 4200 מ' ונחשב לאחד משבעת ההרים האנרגטיים בעולם. המוניטין שלו הוא בשילוב הייחודי של מערבולות אנרגיה אדירות ותדרים גבוהים, המאפשרים לאנשים המבקרים בו, לדברי דורית, לעבור טרנספורמציה מהירה.
על פי קריון, הר שאסטה הוא מקום מושבם של הלמוריאנים החיים בתוך ההר, במימד החמישי, בעיר האור טלוס. המסע בן עשרת הימים הוא רב תהליכים וכולל טרנספורמציות אישיות עמוקות, עבודה על עליית התדר האישי, ניקוי איזון וכיוונון הצ'קרות, פתיחה למימדים אחרים וכולל טקסים שמאנים מיוחדים. מאז יולי 2012 דורית מדריכה ומלווה קבוצות מישראל במסע הרוחני להר שאסטה.

" אני מאמינה בבני אדם ומאמינה שכל אחד יכול ליצור לעצמו את המציאות שבה הוא רוצה לחיות"

דורית ישראל | מעגל הלב | כתבה יעל עתיר

פרטים נוספים באתר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print