תמי גולדשטיין

"שליטה היא מצב של מיומנות וחופש. אדם השולט ברכיבה על סוס יכול לעמוד על האוכף ולהניח למושכות.
אדם השולט במהלך חייו ומודע לאנרגיה שהוא נושא, יכול לשחרר שליטה ולהיות חופשי לבחור את דרכו מתוך שלמות פנימית."

מתוך ילדי מרקורי המאושרים

תמי, בת מזל סרטן עם אופק תאומים, נשואה לגולדי ואמא לעופר, דנה וירדן. את הבית שבו גדלה, בית הוריה, היא מתארת כ"לא כ"כ נורמטיבי עם דרישות נורמטיביות". כאומנית ומתקשרת, אמהּ השתייכה  לקבוצות אוונגרד שיצרו אומנות ושירה ביחד ולמרות שהתקשור היה חלק מחייה, אמהּ לא תמכה בהתענינות בתהּ בתחום התקשור ותמי הגיעה ללימודים ועבודה בתחום העריכה הגרפית בעיתונות.

במקביל, תמי השתתפה בלימודי טארולוגיה – קריאה בקלפי טארוט שבמהלכם נחשפו יכולתיה כמתקשרת. המשך התפתחותה הרוחנית הגיע, כשהיא כבר אמא לשלושה ילדים, בעקבות שיחה עם לקוחה שסיפרה לה על קורס תקשור שהשתתפה בו באנגליה. תמי לקחה את הכתובת, עזבה הכל ונסעה לאנגליה ללמוד תקשור במכללה לספיריטואליזם.

ספיריטואליזם היא האמונה כי נשמת בני אדם ממשיכה לחיות לאחר המוות ואף עשויה להתגלות ולבוא במגע עם אנשים – האמונה שיש חיים אחרי הגוף וניתן לייצר איתם תקשורת.

תמי מתארת את אסכולת הספיריטואליזם כאמונה נקייה, ללא סימבולים, קמעות, תנועות, בגדים מוגזמים או אביזרים – "נטו" בן אדם והעולם הרוחני. במכללות השונות מכשירים מדיומים העושים שירות לנשמות שרוצות לבוא להיות בקשר, למסור מסרים ומביאות את דברן אל בני האדם.

בחמישים שנה האחרונות אסכולת הספיריטואליזם עברה התפתחויות רבות וכיום בנוסף להכשרת מדיומים המעבירים מסרים מול קהל, מלמדים במכללות הספיריטואליזם ברחבי העולם דרכי תקשור מגוונות כגון עבודה עם מדריך רוחני, ישויות אור, ריפוי אנרגני, נומרולוגיה, כירולוגיה, מדעי ההילה ועוד.
באנגליה קיימים כפרים ספיריטואלים וכנסיות, הפתוחות לקהל מכל הדתות, במפגשים בימי א' נהוג לשיר ביחד מזמורים, להקשיב לשיחות ולהעביר מסרים לקהל בתקשור בעזרת מדיומים. את עבודת המדיום בהעברת מסרים בתקשור מול קהל הביאה איתה תמי ארצה.

"אני תלמידה כרונית, פעם למדתי לפי נושאים, היום לפי מורים"

עם השנים תמי עברה הכשרות ולמדה לתארים בתחומים מגוונים מתוך סקרנות רבה ללמוד ולהתפתח בכיוונים הללו, היא למדה חינוך, מורפו-פסיכולוגיה, תארים בענפים שונים של רפואה משלימה אנרגטית וטיפולים הוליסטיים. היא בוגרת "המכון לחקר האדם"  במיסטיקה כללית, קלפי טארוט, נומרולוגיה ואסטרולוגיה. היא למדה גם קבלה ומאסטר רייקי והיא בוגרת "המכון לחקר ההילה", מאמנת בוגרת בית הספר לאימון – CTI ויועצת זוגית מוסמכת ע"י מכון "פתרונות". בנוסף, היא מטפלת רוחנית מוסמכת על ידי הארגון הבינלאומי למטאפיסיקה ובוגרת דוקטורט בפילוסופיה של המטפיסיקה, Ph.D. , מטעם האוניברסיטה למטאפיסיקה בארה"ב.

"ככל שאתה צומח בתודעה, אתה פחות זקוק להכרה. אתה מכיר בערך עצמך ובחיבור שלך לאין סוף הבריאה ולכן יכול להרשות לעצמך להרפות ולהתעסק בעזרה ותמיכה באחר"

כיום תמי מלמדת לימודי תודעה באמצעות תקשור וטארוט. בשלב הראשון של הלימודים עושים זיהוי של ערכי האדם, בשלב השני מבטלים את הדיסוננס בין הערכים לחיים בפועל. המטרה היא לחיות בשמחה לפי הערכים עם מקסימום תועלת לסביבה, להרחיב את התודעה ואת ההבנה שכולנו חלק ממארג שלם וכל תנועה משפיעה על המארג. מטרת התקשור היא לעזור לאנשים להגיע לחווית השלם בחייהם, דרך הבנת התפקיד/ הייעוד שלהם.
קורס התקשור כולל 16 מפגשים (כיום בזום) וכולל התנסויות רבות ונלמדים בו מספר נושאים: שפת התקשור, מודעות רוחנית, תדרים וישויות, הצ'קרות ותנועת האנרגיה אל התודעה הגבוהה, מפגש עם האני הגבוה, תרגול על חושים, וראייה והקשבה רוחנית. הקורס כולל מפגש עם מדריך רוחני, דיבור וכתיבה בהשראה, ריפוי הלב  – דרך התחברות לצ'קרת לב, עבודה עם מטוטלת ככלי עזר לתקשור, העברת מסרים אוניברסליים, התבוננות רוחנית על חיים קודמים ומשמעותם להווה והתבוננות ומסרים משורש הנשמה.
לבוגרי קורס תקשור מוצע המשך: קורס סודות התרפיה באנרגיה בן 12 מפגשים בזום  ונלמדים בו נושאים רבים כגון: חיבור לכוח הבריאה והתודעה הגבוהה, התמרת חשיבה חוסמת ואמונות מגבילות, העברת אנרגיה, צמיחה תודעתית ועוד.
קורס טארוט וייעוץ רוחני בן 20 מפגשים בזום: קורס מלא ומקיף להבנה של העבר ההווה והעתיד בעזרת קלפי הטארוט, הקורס נותן כלים להכוונה לדרך מיטבית מבחינה רגשית, חברתית, תודעתית ומעשית בעזרת קלפי הטארוט.

ילדי מרקורי המאושריםספרה הראשון של תמי, הוא ספר תודעה ועבודה. 
הספר כולל 21 דרכים דרכן ניתן לחוות אושר, ליצור מציאות מוארת יותר ולאפשר לה להתגלות באנרגיה חיובית. מרקורי, המתווך בין האלים לבני האדם, שליח האלים של השינוי, עוזר להתחבר לעומק ההוויה ותומך בהתפתחות האישית. יחד עם זה, ילדי מרקורי,  הראויים לאושר, לא תמיד מוצאים את הדרך להיות מאושרים. כולנו ילדי מרקורי. אנו רוצים להגשים את הייעוד שלנו ואת שליחות הנשמה. יש לנו אינטואיציה מפותחת, אנחנו רגישים, מבקשים ליצור שינוי, להגשים חלומות, לשמוח ולאהוב.
הספר מכוון לשחרור מכבלי עבר ומחשיבה מכשילה, מנחה להעצמה אישית, מציע נתיבים לצמיחה ולהתפתחות, נותן טיפים איך לְזַמֵּן, למגנט ולחוות הגשמה בכל תחום ומאיר נקודות משמעותיות לבניית זוגיות מאושרת. 

אהבה, קורונה, התבוננות על העולם ומסרים מהדרכה
לדברי תמי רוב המסרים של ההדרכות הרוחניות המועברים בתקופה זו ברחבי העולם מדברים על ההזדמנות להיוולד מחדש. קורונה, כמו כל קושי או אתגר אחר הוא הזדמנותי ובאותה מידה יכול להוות בור, תלוי בראייה שלנו ורצוי שנוציא מהמצב את המיטב.
לדעתה, תפיסת הקורונה כאילו היא נועדה לגרום לנו רק להתבונן פנימה היא ראייה אנוכית ואגואיסטית ששמה את האדם במרכז הייקום, בעוד שלדעתה תפקיד האדם הוא לשרת את היקום, לטפל בגן העדן שניתן לו. עבורה- אהבה היא ערך עליון, הרצון שיהיה טוב לאחר. לפי הבנתה המוכנות להקריב ללא אגו ובנדיבות מתוך מקום בשל ובריא מביאה להארה.

"כולם אנשים רוחניים, מאמינים באל או לא, אנחנו נשמה בתוך גוף, רוח בתוך חומר, חי שיש בו נשמה הוא חיים"

תמי גולדשטיין | מתקשרת הילרית, מדיום, מטפלת הוליסטית רב תחומית ומאסטר רייקי | כתבה יעל עתיר

פרטים נוספים באתר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print