נורית אלדר
המרכז לפיתוח מרחב היכולת

רקע
"אני בן אדם סופר רציונלי ולוגי, בוגרת הטכניון בלימודי ארכיטקטורה, רס"ן בחיל האוויר, אדריכלית במחלקת בינוי. נמשכתי לפיזיקה ולהבנה מדעית של דברים. מבחינתי, העולם שמעבר שייך למוזרים האלה, לא לי" במילים אלו פתחה נורית את השיחה ביננו.

השינוי החל בלימודי תואר שני בתרפיה באומנות, לאחר שהבינה שהכי מעניין אותה לעבוד עם אנשים. במסגרת הלימודים התנסתה בציור אינטואיטיבי, ומורתה הסבה את תשומת ליבה לכך שהיא מציירת סימבולים אינדיאנים והזמינה אותה לקרוא על הנושא. "אבל זה לא עניין אותי" היא אומרת. 

אחר כך, במהלך סדנה, פגשה בפעם הראשונה מתקשרת שידעה עליה דברים אישיים שלא היתה לה דרך לדעת אותם ובין היתר סיפרה לה שהמדריכים שלה אינדיאנים ומלווה אותה אינדיאני. באותו הרגע, בזווית העין, הופיעה לה דמות של אינדיאני. אז, בשלב זה בחייה, נורית מתארת פחד, בושה וחשש גדול.  כל ההבנה שלה על מציאות, כל האמונות והרציונליות מתנגשים בחוויות שהיא חווה.  חוויות כאלו מאוד אופייניות לחלק לא מבוטל מן המתקשרים שכאשר מתגלה בהם יכולת לקבל מידע ממרחב לא גלוי ומיסתורי עולה פחד וחשש שהשתגעו. 

ואז נורית מספרת שהחל איזשהו שינוי : זו היתה ההבנה  ש "יש דברים שאנחנו לא רואים, אבל זה לא אומר שהם לא קיימים".

אט אט, מתחילה עבורה דרך של השלמה, קבלה והתקרבת אישית למדריכים רוחניים שאינם פה בגופם. היא מבקשת ומקבלת "אישורים" לדרכה, וגם הדרכה ועזרה מה"מדריכים". אבל רק לאחר קורס של מסעות שמאנים, העולם המרתק של התקשור נפתח בפניה במלואו. נורית מוסיפה ומסבירה:  "הכל פה מדובר באנרגיות, העלאת וקריאת התדר זו הקשבה לתדרים נוספים -הקשבה רחבה." תקשור לדבריה "זו תקשורת אנרגטית חושית שאינה מילולית." ומי שמתקשר מפתח את "יכולת ההקשבה לתודעה הרחבה יותר."  לפי הבנתה "רמת התודעה זו היכולת שלנו לראות את הדברים בו זמנית בכמה רמות, ברמה הארצית, ברמת המרחב ומנקודות גבוהות יותר."

תהליך מאוד מיוחד קרה לה כאשר בשנת 2013 במהלך ניחום אבלים של חברה על בעלה שנפטר. הנפטר – אילן, החל לדבר איתה וביקש שתחבר בינו לבין אשתו שכן הם לא הספיקו להיפרד כמו שצריך וגם ביקש ליווי בדרכו למעלה. בקשר עימו ובתהליך הליווי שלו בעולם הבא, למדה שניתן לשחרר את התודעה ולחוות את תהליך הנשמה בעולם הבא. בסופה של שנת האבל הראשונה, תוך שלושה חודשים, נכתב בתקשור עם אילן ספרה הראשון  ורב המכר "מכתבים מהעולם הבא". הספר הוציא אותה לאור כמתקשרת ושינה את חייה והיא החלה ללמד תקשור בדרכים שונות. המפגשים הראשונים שהעבירה היו תקשור חי, שבו נתנה לאילן לדבר דרכה, בתחילה ללא יכולת להקשיב או לזכור – מה שקרוי תיקשור טרנס – כלומר תיקשור שיישות מדברת ישירות דרכך ואין כמעט תיווך של האדם המתקשר. אחר כך נכנסה "מועצת השישה" – שש ישויות, עם אישיות שונה, המכוונים לתדר שלה ומדריכים אותה עד היום בדרכה.

ואז בנובמבר 2019 בתקופת השקת ספרה הרביעי "שיחות עם אמא", במהלך סרט עם חברים, קיבלה תקשור עם המלאך מטטרון – שר התודעה הגדולה, שהסביר לה שיש הרבה ידע, צריך לעזור לאנשים לפתוח את התודעה, זה הזמן הנכון, זה התפקיד שלה והיא תבין את הסיבה בהמשך. בעקבות עומס גדול שהיתה נתונה בו באותה התקופה, נורית לא מתפנה לתקשור עם מטטרון ואז הגיעה הקורונה ואיתה ההבנה שיש כאן דחיפות רבה לתפקידה כמתקשרת בהעברת הידע. 

להתנסות במדיטציית ריפוי והעלאת התודעה עם המלאך מטטרון שהועברה בתיקשור לחץ כאן

היום
כיום נורית מתמחה בקריאת הנשמה, להבין מי עומד מולה, מה נכון לו.ה, מה השליחות והיעוד, איפה הקושי וההתנגדויות בחיים. למרות שהרבה אנשים מצפים לנבואה, נורית מציינת שהיא שהיא נזהרת מאוד לא להתערב בבחירה החופשית ובאמירת העתיד מאחר ומחשבה יוצרת מציאות.
השיטה של נורית מתחילה בזיהוי, לכל אחד.ת יש את הדרך המתאימה לו.ה, אין דרך אחת לתקשר ומה שעובד עבור אחד לא יעבוד אצל האחרת. השיטה היא פרקטית ומחוברת מציאות, אין בה טקסים ומדיטציות, והיא מכילה הרבה תרגילים והתנסויות. נורית מספרת על עצמה שהיא מלמדת הקשבה למה עובד ומתאים לכל אחד.ת ואיך כל אחד.ת מקשיב.ה לתדר שמגיע.
בלימודי התקשור, נורית עוזרת לאנשים לפתוח ולהרחיב את התודעה, להבין שהם יודעים כבר הרבה יותר ממה שהם מוכנים לדעת ושה"אינטואיציות" הן תקשור. היא עוזרת לפתח את היכולות במקום שנכון לכל אחד. נורית מלמדת אנשים להתחבר לנשמה שלהם בהבנה שהרחבת התודעה היא לא רק לעולם למעלה, אלא גם פנימה, לקלוט ולהבין את עצמי ואת האחר.ת טוב יותר.

נורית גם מעבירה מפגשי תרגול לאנשים שכבר מתקשרים, שכן תקשור כמו כל יכולת דורשת אימון, ככל שמתאמנים יותר ככה מפתחים את היכולות.

לדעתה הסיבות שלא כולנו מתקשרים הן דעות קדומות ושני פחדים, הראשון – מה אחרים יגידו, והשני – מה אני אגיד. גם לאחר 20 שנה בדרך, נורית מעידה על עצמה שהיא עדיין מחפשת הוכחות לנכונות ואמיתות התקשורים, והיא מבקשת (ומקבלת) סימנים במהלך התקשורים. 

לטענתה, "לא להכל יש הסבר, ויש דברים שהם קיימים למרות שאי אפשר להבין אותם."  ובעיקר היא אומרת ש "התקשור זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי, ההכוונה האמיתית לחיים, סידור הפאזל בצורה ברורה יותר."

נורית אלדר| מלמדת קורסים וסדנאות להרחבת התודעה ופיתוח מרחב היכולת | כתבה יעל עתיר

מחברת הספרים: "מכתבים מהעולם הבא", "המסע אל החוכמה שמעבר", "החיים בעולם הבא", "שיחות מאוחרות עם אמא". 

לאתר ולפרטים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print